Adatvédelmi Szabályzatunk, jogszabályok
- 2003. évi CXXXIII. törvény a társasházakról 2019.01.01.-én hatályos
- 2011. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról
- AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2016_679 RENDELETE
ÚJ!!! - A Kormány 102/2020. (IV. 10.) Korm. rendelete
a veszélyhelyzet során a személy- és vagyonegyesítő szervezetek működésére vonatkozó eltérő
rendelkezésekről
- Adatlap szerkeszthető formában.
- MKK.18.07.08.01 sz. Adatkezelési szabályzat- Ultimo KFT
- MKK.16.07.30.002 sz. Adatkezelési szabályzat-dr. Mészáros Tamás
ajánlat kérése
Tájékoztató az árainkról.
A hozzánk fordulók majd minden esetben valamilyen gonddal küzdenek, aminek a megoldását egy képviselő váltástól várják.
A gyakorlatban ennek megvalósítása sok bonyodalommal járhat.
A blogunkban található "Mit tegyünk..." c. cikk, ami segítséget nyújthat mindezek elkerüléséhez.
Szakmai felkészültségünk, informatikai hátterünk, 20 év tapasztalata, a szokásos társasház kezelői szolgálatatások magasabb szinvonalát képviselik, ami az árainkban is érvényesül. A társasházak eltérő állapotúak és adottságaik is különböznek. A vállalási árunk ezek figyelembe vételével kerül kialakításra. Épületbejárás szükséges az ajánlat elkészítéséhez.
Tudom nem egyszerű döntés, hogy kire bizzák a képviseletet. Nem egyszer láttam, hogy valótlan állításokkal szereztek megbízást képviseletek. Ha szeretnék elkerülni ezt, akkor minél több információt szerezzenek be. A személyes ajánlások és vállalási díjak közötti különbség amire a figyelem összpontosul. Az asztalos munkáját látjuk a fogorvosról is kapunk információt . Őket személyesen bízzuk meg így a változtatás is egyszerűbb. A közös képviselő mindezektől eltérő. Munkája fontosságát akkor látjuk, ha valami komoly hibát követ el, addig nem igen kerülünk kapcsolatba vele. Tiszta a ház, működik a lift és elviszik a szemetet. A tető nem ázik be és a szerelő is jön és végzi dolgát. Nagyjából ez az ami érdeklődésünkre számot tart. Nem lehet ezzel vitába szállni, mert a tapasztalat ezt mutatja. A problémák akkor vannak, ha olyan feladat adódik amit nem képes megoldani vagy nem tud. Más is kiválthat egy konfliktus helyzetet persze. Ilyenkor a probléma megoldása, ami kiváltotta a konfliktust, előtérbe kerül. Azt kell orvosolni és hajlamosak vagyunk a többi szempontot figyelmen kívül hagyni. A döntés persze sosem optimális hiába törekszünk erre. Az együttműködés, ellenőrzés az ami a sokat segít. Amikor a váltás megtörténik, akkor nagyobb a figyelem, de néhány hónap, fél év elteltével ez csökken. Ahhoz, hogy ez ne így legyen olyan képviselőt kell választani akit folyamatosan figylemmel lehet követni, anélkül, hogy ezzel akadályoznánk és nekünk se okozzon nagy terhet. Az online ügykezelés ezt a célt szolgálja. Nálunk 4 éve ez folyamatosan működik, de vannak olyan kollégák ahol szintén használják ezt. Kérjenek egy teszt hozzáférést, mert sajnálatosan előfordul, hogy nem valós az állítása az ajánlattevőnek. A rossz döntést nehéz korrigálni, mert egy váltás sok kellemetlenséggel jár.
ÉVKÖZBENI VÁLTÁSNÁL A TELJES AKTUÁLIS ÉV KÖNYVELÉSÉT ELVÉGEZZÜK MINDEN ESETBEN, AKKOR IS HA AZ UTOLSÓ HÓNAPBAN VAGYUNK.
A VÁLTÁS ELŐTTI IDŐSZAK KÖNYVELÉSÉÉRT DÍJAT NEM KÉRÜNK!
Üzenete elküldése előtt minden rovatot töltsön ki.
Köszönjük.
Ajánlott oldalak
etour-budapest.com
We are glad to welcome you to Etour-budapest, which gives personal service of English and Spanish speaking official Hungarian tourist guides. Reading our web page you get tourist information about Hungary and Budapest, and you can make reservation for the recommended tours. On your demand, we will organize a personalized program according to your interest.